کلاس شماره قانون روزنامه انتخابات خبر

کلاس: شماره قانون روزنامه انتخابات خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث سحرگاه فوت جهت جنایتکار زنجیره‌ای

    مردی که به اتهام قتل سه زن و دو مرد به پنج بار قصاص محکوم شده است بود، در زندان رجایی شهر کرج به دارمجازات آویخته شد.

    سحرگاه فوت جهت جنایتکار زنجیره ای

    عبارات مهم : جنایت

    مردی که به اتهام قتل سه زن و دو مرد به پنج بار قصاص محکوم شده است بود، در زندان رجایی شهر کرج به دارمجازات آویخته شد.

    به گزارش جام جم، ماجرای جنایت های این قاتل زنجیره ای همزمان با قتل مادر و دختری در دومین روز فروردین سال 74 در منزل ای در شرق پایتخت کشور عزیزمان ایران کلید خورد. مادر و دختر در منزل ارزش با روسری خفه شده است بودند.

    یک سال بعد از این جنایت، فروردین سال 75 پلیس جسد زن جوانی را کنار هوا آبی در یکی از باغ های غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران کشف کرد. او نیز خفه شده است بود. تحقیقات ادامه داشت تا این که اوایل سال 76 ماموران جسد مردی را در آب انبار منزل اش کشف کردند که با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

    سحرگاه فوت جهت جنایتکار زنجیره‌ای

    ماموران جهت رازگشایی از این چهار جنایت با معمایی پیچیده روبه رو شده است بودند. تحقیقات ادامه داشت تا این که تیم جنایی در جریان سرقتی مرگبار در محله پامنار قرار گرفتند. آنها با حضور در آنجا با جسد مردی روبه رو شدند که با شلیک گلوله از پای در آمده بود.

    تحقیقات محلی نشان می داد این مرد از سوی سارقی به قتل رسیده هست. با مشخصاتی که از شاهدان به دست آوردند، تصویر قاتل فراری به دست آمد و ماموران در جست وجویش بودند تا این که متهم که مردی 25 ساله به نام قدیر بود در منزل متروکه ای در محله مولوی شناسایی و بازداشت شد.

    مردی که به اتهام قتل سه زن و دو مرد به پنج بار قصاص محکوم شده است بود، در زندان رجایی شهر کرج به دارمجازات آویخته شد.

    قدیر راجع به انگیزه اش از این جنایت های سریالی به افسر تحقیق گفت: با مقتولان ـ مادر و دختر ـ آشنایی داشته و به منزل ارزش می رفتم. یک شب با زن میانسال درگیر شده است و با چاقو او را کشتم و بعد دخترش را که شاهد رابطه ما بود، کشتم. طلا ها و وسایل قیمتی ارزش را دزدیدم. علاوه برآن با دختر دیگری دوست بودم.یک روز که به منزل اش رفتم، متوجه شدم او پول و طلا دارد. با دوستم او را به باغی بردیم. وی دستانش را گرفت و من خفه اش کردم و پول و طلاهای مقتول را میان خودمان تقسیم کردیم.

    جسد او را کنار هوا آب انداختیم. یک بار هم با دوستانم جهت دزدی به منزل ای رفتیم، ولی صاحبخانه در آنجا حضور داشت که او را با شلیک گلوله کشتم و در آب انبار منزل انداختیم. آخرین نفری هم که کشته شد، دوستم بود که با وی به اختلاف خورده بودم او را در سال 76 با شلیک گلوله کشتم.

    در ادامه مشخص شد، قدیر و همدستانش مرتکب دزدی های مسلحانه دیگر هم شده است اند. با اعتراف وی همدستانش نیز بازداشت شدند. قدیر به اتهام پنج قتل در دادگاه محاکمه و به پنج بار قصاص نفس، 19 سال حبس تعزیری و 99 ضربه شلاق محکوم شد، یکی از همدستانش به هفت سال حبس و تحمل صد ضربه شلاق و تبعید به مناطق بد جَوی و سه عضو دیگر باند او به تحمل حبس محکوم شدند. این احکام در شعبه 25 دیوانعالی کشور تائید و به اجرای احکام ارسال شد.

    سحرگاه فوت جهت جنایتکار زنجیره‌ای

    با گذشت سال ها همه متهمان بجز متهم ردیف اول دوران محکومیت خود را گذرانده و از زندان آزاد شدند، ولی قدیر همچنان در انتظار اجرای حکم قصاص بود تا این که با گذشت 20 سال از دستگیری و محاکمه اش و درخواست اولیای دم، در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد و پرونده زندگی او جهت هر لحظه بسته شد.

    واژه های کلیدی: جنایت | زندان | گلوله | تحقیقات | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz