کلاس شماره قانون روزنامه انتخابات خبر

کلاس: شماره قانون روزنامه انتخابات خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری با جناب خان به جام جهانی می‌روم / محمد بحرانی

    او نزدیکترین فرد به جناب خان هست. بقیه هر چقدر که می خواهند بر سر مالکیت او حرف بزنند ولی همه ما خوب می دانیم جناب خان بخشی از خود بحرانی هست. هم صدای گرمی دارد

    با جناب خان به جام جهانی می‌روم / محمد بحرانی

    محمد بحرانی: با جناب خان به جام جهانی می روم

    عبارات مهم : آلمان

    او نزدیکترین فرد به جناب خان هست. بقیه هر چقدر که می خواهند بر سر مالکیت او حرف بزنند ولی همه ما خوب می دانیم جناب خان بخشی از خود بحرانی هست. هم صدای گرمی دارد و هم ته لهجه ای که در ادای بعضی کلمات از او شنیده می شود و حتی گاهی صدای خنده هایش که آدم را یاد خود جناب خان می اندازد، هم صحبتی با او را دلنشین تر می کند. گفتگوی ما با او از جای عجیبی شروع شد. جایی که هم خودش و هم جناب خان عاشقش هستند؛ فوتبال و جام جهانی.

    برای شروع جام جهانی چقدر آمادگی داری؟ وقتت را خالی کرده ای؟

    – جام جهانی را که اصولا نمی توان از دست داد. سه تا بازی در هر روز انجام می شود که باید ببینیم. ما در این مدت مشغول ضبط خندوانه هستیم ولی تلاش می کنم بازی هایی که در منزل نیستم را روی گوشی ببینم.

    با جناب خان به جام جهانی می‌روم / محمد بحرانی

    خندوانه چقدر وقتت را می گیرد؟ هر روز درگیر ضبط هستی؟

    – نه! مطابق فصل های قبل هر شب جناب خان حضور ندارد. بعضی شب ها است و بعضی شب ها نیست. ضمن این که ضبط برنامه هم هر روز نیست. بعضی بازی ها به خاص در بخش گروهی جهت ما که مخاطب عادی فوتبال هستیم زیاد دیدذنی نیست و آدم ها هم وقت داشته باشد ممکن است تماشا نکنند. ولی هنگامی که بازی ها وارد دور حذفی می شود همه را دنبال می کنم و باید ببینم.

    او نزدیکترین فرد به جناب خان هست. بقیه هر چقدر که می خواهند بر سر مالکیت او حرف بزنند ولی همه ما خوب می دانیم جناب خان بخشی از خود بحرانی هست. هم صدای گرمی دارد

    تا جایی که می دانم طرفدار تیم ملی آلمان هستی. تیم دوم هم داری؟

    – شک نکن طرفدار آلمان هستم و جدای از عرق ملی که باعث می شود طرفدار تیم ملی کشور عزیزمان ایران باشم، به جز تیم آلمان طرفدار هیچ تیمی نیستم و اصلا تیم دومی برایم وجود ندارد. آلمان زمانی بدترین تیم دنیا بود و منی که هوادار آن تیم بودم، با آن سوختم و الان دوست دارم پایش بایستم. هر جای جام که آلمان از بین بردن شود، جام جهت من تمام می شود و بقیه اش از نظر من تشریفاتی است!

    نظرت راجع به تیم آرژانتین چیست؟

    – هر چند مسی را خیلی دوست دارم و او واقعا «کینگ لئو» است ولی تیم آرژانتین تیم قابل اتکایی نیست.

    با جناب خان به جام جهانی می‌روم / محمد بحرانی

    با توجه به فهرست بازیکنان تیم ملی، اوضاع را چطور می بینی؟

    – من هم مثل همه از فهرستی که داده شد متعجبم. ولی چه بگویم! الان وقت مناسبی جهت انتقاد نیست. هیچ فرصتی نیست. قاعدتا یک مربی در این سطح، منطقی جهت خودش دارد و این که بخواهیم بگوییم لج کرده و از این دست حرف ها، به نظرم نسبت های عادلانه ای نیست. من، هم با سید جلال و هم با وریا خیلی حال می کنم و بیرون ماندن آنها از فهرست برایم غیرقابل باور بود. ولی الان من هم مثل شما فقط در حال تعجبم!

    شانسی جهت افزایش تیم ملی کشورمان نمی بینی؟

    او نزدیکترین فرد به جناب خان هست. بقیه هر چقدر که می خواهند بر سر مالکیت او حرف بزنند ولی همه ما خوب می دانیم جناب خان بخشی از خود بحرانی هست. هم صدای گرمی دارد

    – چرا! به نظرم جلوی پرتغال عالی ترین نتیجه را می گیریم ولی جلوی اسپانیا هیچ شانسی نداریم و من به شکل عجیبی نگرانم که بد ببازیم. هر چند امیدوارم این اتفاق نیفتد. ولی جهت بازی جلوی تیم پرتغال اصلا دلواپس نیستم. به نظرم تیم خاص ای نیستند. بازی مراکش خیلی تعیین کننده است و من شناختی از آنها ندارم. اگر بتوانیم افزایش کنیم خیلی حال خوبی دارد.

    برنامه ای نداشتی که امسال به جام جهانی بروی؟

    برنامه هایی داشتیم. هنوز هم قطعی نشده. ما می خواستیم با جناب خان برویم. با هم رفتیم فدراسیون و جناب خان شد مدیر ارتباطات مویرگی تیم ملی. ولی آنجا و در آن شرایط، کار خیلی سخت هست. این که بخواهم با عروسک بروم و گزارش بگیرم خیلی سخت هست. قرار بود گزارش ها در برنامه خندوانه پخش شود، ولی خب! هنوز تصمیم قطعی نیست. فدراسیون هم برخورد خیلی خوبی با ما داشت ولی این تصمیم به برنامه بر می گردد که تا حالا هم آنقدر درگیر شروع برنامه خودمان بودیم که هنوز نتوانسته ایم کاری انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم در این فرصتی که باقی مانده، کار را پیش ببریم.

    با جناب خان به جام جهانی می‌روم / محمد بحرانی

    با نزدیک شدن به فضای تلویزیون آیا هیچ وقت فکر نکردی که گزارشگر یا مجری برنامه های فوتبالی باشی؟

    – این کار سوادی می خواهد که به نظر خودم، من ندارم. مقداری هم ایده آلیست هستم و فکر می کنم اگر می روم سراغ کاری، باید بلد باشم و بنیه اش را داشته باشم. حالا هم آدم های خیلی خوب و درستی هستند که این کار را انجام می دهند؛ به عنوان نمونه «محمد حسین میثاقی» را در این زمینه ستایش می کنم. کارش را بلد هست. عشقش فوتبال هست، ولی ترجیح می دهم مخاطب خوب فوتبال باشم.

    از اوضاع صنعت نفت خبر داری؟ چطور است؟

    – نه! باید با جناب خان راجع به این عنوان صحبت کنم و از او خبر بگیرم، به هر حال آنجا لیدری می کند. ولی راستش شیراز این چند سال حال ما را گرفته هست؛ تیم نداریم. امیدوارم که اوضاع خوب شود و شیراز هم تیم داشته باشد، چون شیراز بازیکن خوب زیاد دارد.

    چه بازتاب هایی از شروع فصل تازه خندوانه دیده ای؟

    – تا الان بیشترین فیدبکی که گرفته ام مثبت بوده ولی باور خودم این است که اگر جناب خان را به عنوان یک شخصیت زنده پذیرفته ام – که قطعا همین طور است -هم شب های خوب دارد و هم شب های بد؛ مثل یک آدم. قاعدتا یک شب بی نمک خواهد بود، یک شب کمدی اش نمی آید، یک شب هم شوخی هایش نمی گیرد. ولی خب! شب هایی می گیرد. امیدوارم مخاطب ها هم با همین دید به او نگاه کنند. ولی یک توصیه را بگویم؛ هر شبی که آنجا رفتم، همه زورم را زده ام و هیچ وقت با حسرت از این که کم گذاشته ام از استودیو بیرون نیامده ام. اگر شبی خوب شده است همه زور من و همکارانم بوده و اگر هم بد شده، همه زورمان بوده.

    این که می گویی رامبد پارتنر خوبی هست، هماهنگی از قبل ایجاد می شود یا نه، بداهه است؟

    – زمانی که جناب خان مستقل می آید ما یک خط داستانی داریم که معمولا از اتاق فکرمان بیرون آمده. گاهی که نیاز است رامبد یک ری اکشن سورپرایزی به موضوعی داشته باشد زیاد راجع به شرح به او نمی گویم. فقط از محدوده داستان برایش می گویم. او آنقدر پارتنر باهوشی است که همه چیز خوب می شود. بخش هایی هم که با مهمان همراه هستیم نمی دانیم قرار است آنها چه بگویند و چطور شود. از قبل تحقیقاتی می کنیم راجع به مهمان که اهل کجاست و چه کارهایی کرده تا در دستم متریال داشته باشم ولی بقیه اش به ری اکشن مهمان بستگی دارد.

    خود رامبد در این مدت جهت بازگشت جناب خان چقدر تلاش کرد؟

    – به جزئیاتش وارد نمی شوم؛ چون دوست ندارم حاشیه های تلخش دوباره مرور شود. همه تیم ما دوست داشتیم که این اتفاق بیفتد. تلاش وقت بری بود، ولی بالاخره حل شد.

    هفته نامه همشهری شش و هفت

    واژه های کلیدی: آلمان | طرفدار | برنامه | فوتبال | خندوانه | فوتبالی | جام جهانی | جام جهانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار