کلاس شماره قانون روزنامه انتخابات خبر

کلاس: شماره قانون روزنامه انتخابات خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی مانند سال 88، ساکت نخواهیم ماند / نیکی هیلی

    نیکی هیلی: مانند سال 88، ساکت نخواهیم ماند / روسیه: طبق منطق امریکا، باید بعد از ماجرای جنبش وال استریت، درخواست برگزاری نشست شورای امنیت را می دادیم / فرانسه:

    مانند سال 88، ساکت نخواهیم ماند / نیکی هیلی

    نیکی هیلی: مانند سال 88، ساکت نخواهیم ماند

    عبارات مهم : امنیت

    جلسه شورای امنیت در مورد کشور عزیزمان ایران بدون نتیجه آخر یافت؛

    مانند سال 88، ساکت نخواهیم ماند / نیکی هیلی

    نیکی هیلی: مانند سال 88، ساکت نخواهیم ماند / روسیه: طبق منطق امریکا، باید بعد از ماجرای جنبش وال استریت، درخواست برگزاری نشست شورای امنیت را می دادیم / فرانسه: پرسشها داخلی کشور عزیزمان ایران در حیطه اختیارات شورای امنیت نیست / هلند: اوضاع در کشور عزیزمان ایران اکنون آرام شده است / چین: شورای امنیت نباید راجع به پرسشها داخلی کشورها بحث کند / فرانسه، انگلیس، هلند و سوئد کشور عزیزمان ایران را محکوم نکردند / ظریف: این جلسه شورا، اشتباه احمقانه دیگری جهت دولت ترامپ بود

    نماینده روسیه خطاب به نیکی هیلی گفت: شما به جای اینکه انرژی شورای امنیت را صرف پرسشها افغانستان، سوریه ولیبی کنید، آن را جهت پرسشها داخلی کشورها صرف می کنید.

    جلسه شورای امنیت در مورد کشور عزیزمان ایران به درخواست امریکا تشکیل شد.

    نیکی هیلی: مانند سال 88، ساکت نخواهیم ماند / روسیه: طبق منطق امریکا، باید بعد از ماجرای جنبش وال استریت، درخواست برگزاری نشست شورای امنیت را می دادیم / فرانسه:

    به گزارش انتخاب، نمایندگان چهار کشور فرانسه، انگلیس، هلند و سوئد در نشست شورای امنیت شرکت ملل راجع به ایران، از حمایت معترضان و محکوم کردن کشور عزیزمان ایران خودداری کردند.

    نیکی هیلی نماینده امریکا در شرکت ملل در جلسه شورای امنیت مدعی شد: دولت آمریکا در کنار تظاهرات کنندگان کشور عزیزمان ایران هست. ما ساکت نخواهیم بود. مردم کشور عزیزمان ایران حقیقت را می دانند، ما هم حقیقت را می دانیم.

    وی افزود: در سال 2009، دنیا در حمایت از تظاهرات کنندگان کشور عزیزمان ایران منفعل عمل کرد، این بار ساکت نخواهیم ماند.

    مانند سال 88، ساکت نخواهیم ماند / نیکی هیلی

    نماینده فرانسه در شرکت ملل گفت: برجام یکی از محورهای ثبات در منطقه خاورمیانه است.

    وی افزود: ما بایستی کاملاً به تعهداتمان در توافق هسته ای برجام پایبند بمانیم.

    نیکی هیلی: مانند سال 88، ساکت نخواهیم ماند / روسیه: طبق منطق امریکا، باید بعد از ماجرای جنبش وال استریت، درخواست برگزاری نشست شورای امنیت را می دادیم / فرانسه:

    نماینده فرانسه ادامه داد: نماینده فرانسه تاکید کرد هر تغییری در کشور عزیزمان ایران باید از طرف خود مردم کشور عزیزمان ایران و از داخل کشور عزیزمان ایران رخ بدهد.

    نماینده فرانسه در شرکت ملل در نشست شورای امنیت جهت بررسی اوضاع ایران، مواضعی متفاوت از همتای آمریکایی خود اتخاذ کرد و گفت که پرسشها داخلی کنونی در کشور عزیزمان ایران در حیطه اختیارات شورای امنیت شرکت ملل نیست.

    مانند سال 88، ساکت نخواهیم ماند / نیکی هیلی

    وی همچنین تاکید کرد که این اوضاع تهدیدی جهت امنیت بین الملل به شمار نمی آید.

    نماینده فرانسه در آستانه برگزاری این نشست، با بیان این که خواستار احترام به آزادی بیان هستیم، تاکید کرد که پاریس مخالف بهره برداری از این بحران از خارج ‏است چراکه باعث متشنج شدن فضا خواهد شد.

    نماینده انگلیس در ادامه ادعا کرد:نگرانی های حقوق بشری انگلیس راجع به ایران، از حوادث و اعتراضات اخیر فراتر می روند.

    وی افزود: از کشور عزیزمان ایران می خواهیم به گزارشگر خاص شرکت ملل متحد اجازه دسترسی به این کشور جهت ارزیابی اوضاع حقوق بشر را بدهد.

    نماینده انگلیس اضافه کرد: نیاز به گفت وگوهایی واقعی جهت بررسی مطالبات تظاهرات کنندگان در کشور عزیزمان ایران وجود دارد.

    نماینده کویت در شرکت ملل اظهار داشت: جامعه بین المللی در پرداختن به پرسشها کشور عزیزمان ایران بایستی از پیامدهای فاجعه بار بهار عربی و سوریه درس بگیرد.

    نماینده پرو نیز گفت: ما انتظار داریم که کشور عزیزمان ایران طبق منشور شرکت ملل، حق اعتراض مسالمت آمیز را محترم بشمارد. از نظر ما برجام نیز از اهمیت بسزایی در صلح و امنیت دنیا برخوردار است و به همین علت امیدواریم این توافق به قوت خود باقی بماند.

    نماینده سوئد ابراز داشت: استکهلم به دقت تحولات کشور عزیزمان ایران را طی روزهای اخیر دنبال کرده است.. از نظر ما باید صدای معترضان آرام شنیده شود. سوئد در عین حال بر ضرورت استمرار گفتگوها با کشور عزیزمان ایران و حفظ توافق هسته ای تاکید می کند.

    نماینده سوئد افزود: شورای امنیت باید به طور براق به کشور عزیزمان ایران هشدار دهد.

    نماینده هلند گفت: به نظر می رسد که اوضاع در کشور عزیزمان ایران اکنون آرام شده است هست. امیدوارم که ثبات بیشتری حاکم شود.

    نماینده بولیوی در نشست شورای امنیت شرکت ملل تاکید کرد که عنوان اعتراضات کشور عزیزمان ایران ارتباطی به شورای امنیت ندارد.

    نماینده ساحل عاج نیز اظهار داشت: از اخرین اطلاعات راجع به بازگشت حالت طبیعی در کشور عزیزمان ایران استقبال می کنیم.. از گفتگو راجع به حالت های اضطراری حمایت می کنیم

    وی افزود: از حل پرسشها میان معترضین و دولت در کشور عزیزمان ایران حمایت می کنیم و از اصلاحات اقتصادی در کشور عزیزمان ایران باهدف اصلاح اوضاع اقتصادی حمایت می کنیم.

    نماینده لهستان همزمان به نقش مهم کشور عزیزمان ایران در تحولات خاورمیانه اشاره کرد و خواستار ورود سازنده پایتخت کشور عزیزمان ایران در جهت ثبات و صلح در این منطقه شد.

    نماینده گینه در شورای امنیت هم چون سایر سفرای حاضر کشور عزیزمان ایران را دعوت به رعایت قوانین جهانی حقوق بشر در برخورد با معترضان کرد.

    نماینده اتیوپی در شورای امنیت با موضعی متفاوت سخنان خود را شروع کرد و همزمان با اشاره به اتفاقات کشور عزیزمان ایران جایگاه شورای امنیت جهت بررسی این موضع را مورد پرسش قرار داد.

    سفیر چین در این جلسه شورای امنیت بعد از اتیوپی سخن گفت و در ابتدا اشاره کرد به مساله تروریسم در خاورمیانه و بر اهمیت مبارزه با این پدیده تاکید کرد. نماینده چین به مساله فلسطین به عنوان مهم ترین بحران خاورمیانه اشاره کرد و گفت شورای امنیت باید به مساله فلسطین و راه حل مبتنی بر تشکیل دو کشور مستقل تمرکز کند. سفیر چین همچنین به مساله سوریه هم اشاره کرد و سپس با اشاره به عنوان کشور عزیزمان ایران گفت شورای امنیت نباید وارد مسایل داخلی کشور عزیزمان ایران شود و ورود شورای امنیت به این حوزه مناسب نیست.

    پس از چین، نماینده روسیه هم در موضع گیری مشابه به آمریکا انتقاد کرد و با اشاره به آیین نامه های شورای امنیت بررسی “مشکلات داخلی” کشور عزیزمان ایران را ورای صلاحیت شورای امنیت دانست.

    نماینده روسیه با اشاره به اعتراضات داخلی آمریکا نظیر “جنبش اعتراضی اشغال وال استریت” گفت آن هم مسایل داخلی آمریکا بود و جای پیگیری به آن در شورای امنیت نبود.

    نماینده چین گفت: بایستی به تمامیت ارضی و حق حاکمیت کشورها احترام گذاشت. شورای امنیت نباید راجع به پرسشها داخلی کشورها بحث کند.

    نماینده روسیه اظهار داشت: جهت همه مشخص است برنامه ای که امروز در دستور کار شورای امنیت قرار گرفته، ارتباطی با صلاحیت های این شورا ندارد. آمریکا نباید این شورا را تضعیف کند.

    نماینده روسیه خطاب به نیکی هیلی گفت: شما به جای اینکه انرژی شورای امنیت را صرف پرسشها افغانستان، سوریه ولیبی کنید، آن را جهت پرسشها داخلی کشورها صرف می کنید.

    وی افزود: آیا آمریکا امروز که اوضاع داخلی کشور عزیزمان ایران عادی شده است بایستی این جلسه را برگزار کند؟

    نماینده روسیه اضافه کرد: البته ما باید از آمریکا تقدیر هم بکنیم چون خبر هایی که این کشور جهت ایرانی ها ارسال کرد باعث همبستگی مردم این کشور شد و آنها حول محور احساسات ضد آمریکایی متحد شدند

    نماینده قزاقستان گفت: نباید در امور داخلی کشورها دخالت کرد و حوادث کشور عزیزمان ایران ربطی به ترساندن صلح و امنیت جهانی ندارد

    وی افزود: می دانیم که سطح خشونت در حوادث کشور عزیزمان ایران کم کردن یافت و امیدواریم این روند ادامه یابد.

    نماینده کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل در انتقاد از موضع واشنگتن گفت: اقدام امریکا، سوء استفاده یک عضو دائم شورا از اختیاراتش و نیز سوء استفاده از خود شورا است.

    وی افزود: دستان عناصری خارج از کشور عزیزمان ایران در حوادث اخیر آشکار بود: جنبش به آشوب مشمول بر مواردی مانند ترغیب مردم به استفاده از کوکتل مولوتوف، تصرف انبار مهمات و قیام مسلحانه شد.

    خوشرو اضافه کرد: بحث راجع به مسئله ای که ماهیت کاملاً داخلی دارد و در همان حال امتناع از انجام هر گونه اقدام در پرسشها واقعی مانند اشغال ادامه دار اراضی فلسطین و بمباران کور یمن در سه سال گذشته که به کشته شدن هزاران نفر از مردم این کشور منجر شده، مایه بی اعتباری جهت شورای امنیت هست.

    وی ادامه داد: بسیار طنزآمیز به نظر می رسد که کشوری که رییس دولت آن حامی تخریب گران در کشور عزیزمان ایران شده است است از نماینده خود در شرکت ملل خواسته این عنوان را به شرکت ملل بیاورد، کسی که خودش نیز تاریخچه ای از سخنان جاهلانه و خصمانه علیه کشور من دارد این عنوان را جهت بحث به شورای امنیت بیاورد.

    خوشرو خاطرنشان کرد: اگر قرار به برگزاری جلسه بود این کشور عزیزمان ایران بود که باید تقاضای برگزاری یک بحث و بررسی می کرد که چگونه و آیا به عنصرهای خارجی در حالی که از مصونیت برخوردارند اجازه جنبش و حمایت از ناآرامیها و خشونت در دولت دارای حاکمیتی داده می شود که از بنیانگذاران شرکت ملل متحد بوده است.

    نشست شورای امنیت راجع به کشور عزیزمان ایران بدون هیچ نتیجه خاصی آخر یافت.

    واژه های کلیدی: امنیت | ایران | فرانسه | ایرانی | فرانسه | کشور فرانسه | اخبار سیاست خارجی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار