کلاس شماره قانون روزنامه انتخابات خبر

کلاس: شماره قانون روزنامه انتخابات خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی تاکید بر از بین بردن پست قائم مقام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ،

    خزانه‌دار شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تاکید بر لزوم از بین بردن بعضی معاونت‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: سه معاونت در شهرداری فاقد مصو

    تاکید بر از بین بردن پست قائم مقام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ،

    سه معاونت در شهرداری فاقد مصوبه قانونی است/تاکید بر از بین بردن پست قائم مقام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران

    عبارات مهم : ایران

    خزانه دار شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تاکید بر لزوم از بین بردن بعضی معاونت های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: سه معاونت در شهرداری فاقد مصوبه قانونی هست.

    به گزارش ایلنا، نایب مدیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در نود و هفتمین جلسه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه ایجاد حوزه های معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، امور اجتماعی و فرهنگی و توسعه منابع انسانی فاقد مصوبه و رعایت قوانین و مقررات جاری هست، تصریح کرد: فقط شش پست معاون شهردار به تصویب مراجع ذیصلاح رسیده؛ بنابراین از بین بردن معاونت های مذکور و ادغام وظایف و ماموریت های آنها در حد حداکثر 6 معاونت مهم است.

    سیدحسن رسولی در ارائه توضیح یک فوریت طرح «الزام شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به ادغام و کم کردن حوزه های معاونت شهرداری از 9 سطح به حداکثر 6 سطح سازمانی و از بین بردن پست های قائم مقام و یا جانشین و مشاور در کلیه واحدهای ستادی، مناطق، شرکت ها و شرکت های تابعه» اظهار کرد: طرح مذکور بعد از ماه ها بررسی و مذاکره و مشورت با حوزه مربوطه در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تهیه شده است هست. اصلاح ساختار کار مشکل است ولی می بایست در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران این اصلاح انجام شود.

    تاکید بر از بین بردن پست قائم مقام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ،

    این عضو شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد: شرکت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران همانند سایر دستگاه های اجرایی دیگر دارای وظایف و ماموریت های مهم و پشتیبانی هست. ماموریت های ذاتی به آن دسته از کارکردها گفته می شود که ایجاد و استقرار شرکت جهت تحقق و انجام آن صورت گرفته هست. بخش های پشتیبان که خدمات مدیریتی مورد نیاز را ارائه می کنند، عهده دار مسئولیت های غیراصلی است.

    وی ادامه داد: متاسفانه تاپ چارت و شرکت تفصیلی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و واحدهای تابعه (سازمان ها، موسسات و شرکت ها) با استانداردهای علمی و کاربردی فاصله قابل توجهی دارند. گستردگی شرکت و تصمیمات مدیریتی طی دوره 12 ساله قبل از دوره تازه مدیریت شهری تهران، زمینه جذب و به کارگیری بیش از دو برابر نیاز نیروی انسانی را فراهم کرده هست. متناسب سازی ساختار و تعدیل نیروی انسانی بدون بازطراحی سازمانی کمترین دستاوردها و بیشترین هزینه های اجتماعی را متوجه حوزه مدیریت شهری (شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرداری) می کند.

    خزانه‌دار شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تاکید بر لزوم از بین بردن بعضی معاونت‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: سه معاونت در شهرداری فاقد مصو

    رئیس کمیته منابع انسانی و تشکیلات شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین گفت: هرچند ظرف 15 ماه دوره فعالیت شورای پنجم کارها خوبی در این عرصه انجام گرفته، تا جائیکه ضمن توقف روند گذشته قریب به دوهزار نفر از ابواب جمعی شهرداری کاسته شده، ولی متاسفانه بدلیل عدم وجود اراده مدیریتی مورد انتظار و مقاومت های سازمانی، تا کنون اصلاح مشهودی به خاص در بخش اصلاح ساختار رخ نداده است.

    رسولی با اشاره به اینکه ایجاد حوزه های معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امورشورا، اموراجتماعی و فرهنگی، توسعه منابع انسانی فاقد مصوبه و رعایت قوانین و مقررات جاری هست، تصریح کرد: فقط شش پست معاون شهردار به تصویب مراجع ذیصلاح رسیده هست، لذا از بین بردن معاونت های مذکور و ادغام وظایف و ماموریت های آن ها در حد حداکثر 6 معاونت مهم هست، همچنین به استناد بند 8 تبصره چهارم بودجه مصوب سال 1397 که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را مکلف کرده، در جهت چابک سازی ساختار سازمانی شهرداری، شرکت ها، شرکت ها و موسسات تابعه از طریق کم کردن میانگین 10 درصد واحدهای سازمانی و عناوین شغلی غیرمصوب و پست های سازمانی زاید و غیرضروری اقدام کرد.

    به گفته نائب مدیر کمیسیون برنامه و برنامه شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران متاسفانه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکنون اقدام قابل توجهی در این خصوص انجام نداده هست. پست های قائم مقامی یکی از پست هایی است که علاوه بر تحمیل هزینه زیاد به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران باعث آسیب رسانی به وحدت مدیریتی حوزه ها نیز شده است و به بی نظمی مدیریتی در شرکت دامن می زند.

    تاکید بر از بین بردن پست قائم مقام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ،

    رسولی تاکید کرد: به تازگی شرکت امور اداری و استخدامی کشور نیز طی بخشنامه در تاریخ 28 فروردین امسال تمامی دستگاه های اجرایی عنوان ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و دستگاه های اجرایی استانی را مکلف کرده است تمامی پست های سازمانی تحت عنوان قائم مقام را (به غیر از مواردی که مجوز ایجاد پست مربوطه به موجب قانون و یا اساسنامه صادر شده است باشد) از بین بردن و از این عنوان در مکاتبات اداری استفاده کنند.

    وی راجع به روند ایجاد پست های قائم مقام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: در دوره اول شورای اداری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران براساس بند 8 مصوبات جلسه در تاریخ 16 فروردین ماه سال 1385 با توجه به حجم فزاینده وظایف و کارها اجرایی بعضی از معاونت ها و مناطق شهرداری تهران، با ایجاد پست جانشین جهت معاونین شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرداران مناطق با تشخیص و تایید شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران موافقت می شود همچنین در دوره دوم شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال 1389 به شرکت ها و شرکت هایی که مطابق بند 6 بخشنامه ضوابط تدوین ساختار تشکیلاتی شرکت ها، شرکت ها و موسسات شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در تاریخ 14 دی سال 1389 صادره از سوی شهردار وقت، در جدول گروه بندی بخشنامه در گروه یک قرار گرفته اند مجوز داشتن قائم مقام بعد از طی مراحل قانونی داده شده است است.

    خزانه‌دار شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تاکید بر لزوم از بین بردن بعضی معاونت‌های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: سه معاونت در شهرداری فاقد مصو

    رسولی ادامه داد: جهت بعضی دیگر از واحدهای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ازجمله یگان حفاظت شهرداری تهران، شرکت بازرسی، مرکز سامانه مدیریت شهری (137)، اداره کل دفتر شهردار و شرکت مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، نیز پست قائم مقام ایجاد شده است هست. بر این اساس اکنون، تمامی معاونین شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران دارای قائم مقام با عنوان شغل مدیر 6 مرتبه 16 در ساختار سازمانی خود هست، همچنین شهرداران مناطق بیست و دوگانه نیز قائم مقام با عنوان شغل مدیر 5 مرتبه 15 ذیل خود در اختیار دارند و جهت بعضی از واحدهای دیگر (پنج واحد) نیز پست قائم مقام با عنوان شغل مدیر 5 مرتبه 15 ایجاد شده است هست؛ جمعاً 36 پست سازمانی قائم مقام با کد پست مشخص در شرکت تفصیلی واحدهای ستادی و مناطق شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد. علاوه بر این تعداد 26 شرکت و شرکت که در گروه یک رتبه بندی شرکت ها و شرکت ها قرار گرفته اند نیز از پست قائم مقام برخوردارند.

    خزانه دار شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: با توجه به تکالیف شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به کوچک سازی ساختار و از بین بردن پست های غیرضرور و الزام آور بودن بخشنامه شرکت اداری و استخدامی کشور و تاکید مکرر شرکت بازرسی کل کشور بر اجرای صحیح بخشنامه صادره که از وقت ابلاغ این بخشنامه، می بایست پست های مذکور از بین بردن شود، شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران موظف است به تبعیت از این مصوبه و جلوگیری از ضرر و زیان سازمان، نسبت به اجرای مصوبه فوق اقدام کند.

    تاکید بر از بین بردن پست قائم مقام در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ،

    وی تاکید کرد: براساس توضیحات ارائه شده، شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مکلف است حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ تصویب این طرح، اصلاحات زیر را در ساختار سازمانی ستاد، مناطق و نواحی، سازما ن ها و شرکت های تابعه به انجام برساند و نتیجه آن را به شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و سایر مراجع قانونی ذیربط جهت اقدام مورد نیاز اعلام کند.

    رسولی همچنین تصریح کرد: تجدیدنظر در نظام تقسیم کار و انجام هماهنگی بین حوزه های معاونت و از بین بردن معاونت های غیرمصوب شهرداری و تسری آن به تمامی واحدهای زیرمجموعه شهرداری تهران، طی مدت وقت مذکور، تعیین وظیفه شرکت ها، موسسات و شرکت های تابعه بر مبنای مصوبه ساماندهی شرکت ها و شرکت های تابعه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و بخشنامه شهردار وقت پایتخت کشور عزیزمان ایران از حیث اصلاح اساسنامه، ابقاء ادغام و انحلال و از بین بردن کلیه پست های سازمانی تحت عنوان قائم مقام، جانشین و مشاور در کلیه سطوح سازمانی ستاد و واحدهای تابعه و اجرای بند 8 تبصره 4 بودجه سال 97 شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مبنی بر کم کردن ده درصدی سایر واحدهای سازمانی و عناوین شغلی غیرمصوب و پست های سازمانی زائد و غیرضرور واحدهای دیگر سازمانی در کلیه واحدها ازجمله این کارها است.

    با وجود توضیحات سیدحسن رسولی، یک فوریت این طرح با 9 موافق و 11 مخالف تصویب نشد و مقرر شد طرح به صورت عادی بررسی شود.

    واژه های کلیدی: ایران | شهردار | شهرداری | شورای شهر | شورای اسلامی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار